سپاس فراوان از شما خوبان که با شکیبایی و محبت خودتان یاری‌رسان پیشرفت کیمیا هستید. در این نسخه چه چیزی نو شده؟

* قفل شدن صفحه سند: کارتان با سند که تمام شد، می‌توانید دکمه قفل را کلیک کنید تا جلوی اشتباه ناخواسته و اضافه یا کم‌شدن در سند گرفته شود. اگر از آن سند خارج شوید مثلا به سند قبلی بروید یا به حساب شخصی دیگر سری بزنید، خود برنامه هوشمندانه، صفحه سند را قفل می‌کند. در این صورت، اگر نیازی به تغییر در محتوای سند داشتید، می‌توانید کلید ویرایش را کلیک کنید.

* سرعت: بیشترین درخواستی که در نمایشگاه اصفهان به ما رسید، پیرامون سرعت در سندزدن بود. نسخه جدید در این زمینه بهبود بسیار یافته به‌طوری که با خیالی آسوده می‌توانید سریع تایپ کنید و نگران از دست رفتن چیزی و جا ماندن نباشید.

* آخرین اسم در لیست: گاهی در صفحه سند، صرفاً مشغول بررسی ته‌حساب‌ها هستید و یکی‌یکی اسامی را پایین می‌آیید تا به نامی برمی‌خورید که نیاز به بررسی بیشتر دارد و روی آن نام کلیک می‌کنید تا سندهایش را ببینید؛ پس از اتمام کار و فشردن کلید F7 یا کلیک بر «سند» دوباره لیست اشخاص می‌آید اما در آپدیت جدید، از همان جایی نشان می‌دهد که کلیک کردید. بنابراین به‌راحتی می‌توانید بررسی خود را ادامه دهید. (جناب آقای داروئی، اصفهان)

* برای دسترسی سریع‌تر به ابزار پشتیبانی اینترنتی و اتصال از راه دور، در منوی اصلی برنامه و قسمت ابزارها گزینه «پشتیبانی اینترنتی» اضافه شد.

ابزاری برای پشتیبانی اینترنتی برنامه حسابداری طلافروشی
پشتیبانی اینترنتی کیمیا نرم افزار حسابداری طلا

* انتقال اینترنتی به تلفن‌همراه: در نسخه جدید اپلیکیشن آیفون، گزینه‌ای هست که از هرجای دنیا (با حفظ امنیت اطلاعات شما) می‌توانید به ته‌حساب‌ها و فاکتورهایتان دسترسی داشته باشید.

انتقال اینترنتی به کیمیا نرم افزار حسابداری طلافروشی
انتقال اینترنتی به کیمیا نرم افزار حسابداری طلا

* پشتیبان‌گیری اتومات پیش از اجرای به‌روزرسانی: اگر دقت کردید، با کلیک بر دکمه «به‌روزرسانی نرم‌افزار» ابتدا روند تهیه نسخه پشتیبان اجرا شد، سپس نصب نسخه جدید انجام شد تا در صورت بروز هرگونه خطایی آسیبی به فاکتورها و اطلاعات وارد نشود.

بهبودهای جزئی

* خرید تکفروشی، قبلا ۷ درصد را برنامه مقدار می‌داد تا روند مرجوع‌شدن را آسان سازد اما خرید سکه پارسیان و موارد مشابه، سخت شده بود. زین‌پس درصد را اگر خواستید وارد کنید چراکه برنامه خودش عدد نمی‌دهد. (جناب آقای مسعود فاتحی، اصفهان)

* قیمت خرید طلا در تکفروشی: برنامه همان قیمت فروش طلا را پیشنهاد می‌دهد.

* قسط‌بندی در تکفروشی: تقسیم مبلغ در قسط‌بندی طوری شد که باقیمانده به صورت قسط جداگانه باشد. (جناب آقای جلیل رحیمی، دولت‌آباد)

* قسط‌بندی در تکفروشی: اگر آن مشتری، مانده قبلی داشت، برنامه مبلغ بدهی سند را می‌آورد ولی قبلا مانده نهایی می‌آمد.

* ارزش افزوده برای فروش کالا محاسبه نشود (هرچه که طلا نیست و عیار ندارد) (جناب آقای رحیمی، آریاشهر)

* ویژگی مرتب‌کردن و Sort به دفتر روزانه اضافه شد اما ذخیره نمی‌شود چراکه احتمال اشتباه بالا می‌رود. همچنین ستون «عیارشخص» را به این گزارش افزودیم. (سرکار خانم پروین خیری، اصفهان)

نوشتهٔ بعدی
به‌روزرسانی آبان ۹۶
نوشتهٔ پیشین
به‌روزرسانی ۱ تیر ۹۶

این مقاله چطور بود؟

[emoji-rating]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up